نوع فایل:پاورپوینت تعداد اسلاید: 14 اسلاید هدف اصلی بازار یابی: مدیریت تقاضا = مهارت تنظیم و اداره سطح، زمان و ترکیب عوامل تقاضا ـ زیربنایی ترین مفهوم مدیریت بازار، بده ـ بستان است. ـ استراتژی نگاه از دید نیاز های بیرون به درون به جای استراتژی نگاه از درون به بیرون رویکرد پاسخگویی به نیازها به جای رویکرد محصول محوری. بازاریابی هنر پیدا کردن راه های مستعد برای فروختن آن چه ساخته اید نیست، بلکه هنر ساختن ارزش اصیل برای مشتری است. آمیزه بازاریابی: فراورده قیمت Price &n ...